2010.11.18.
15:02

Írta: Városi Farkas

Az indok (The Reason)

Emberből vagyok én is
Sok tettemet megbántam
De folyamatosan fejlődöm
Akaratlanul ártottam
Búcsú előtt hadd mondjam el
Szeretném, hogy tudd

Végre van egy indokom
hogy megváltozzak
Egy indok, hogy újra kezdjem
És az indok te vagy

Sajnálom, ha bántottalak
Együtt kell élnem a ténnyel
És minden fájdalommal, amit okoztam
Bárcsak elvehetném tőled
És lehetnék aki letörli könnyeidet
Ezért kell hallanod, hogy

Végre van egy indokom
hogy megváltozzak
Egy indok, hogy újra kezdjem
És az indok te vagy

Az indok te vagy

Emberből vagyok én is
Sok tettemet megbántam
De folyamatosan fejlődöm
Akaratlanul ártottam
Búcsú előtt hadd mondjam el
Szeretném, hogy tudd

Végre van egy indokom
hogy megváltozzak
Egy indok, hogy újra kezdjem
És az indok te vagy

Végre van egy indokom
hogy megmutassam új arcomat,
egy indok, ami mindent megér
És az indok te vagy

 

Szólj hozzá!

Címkék: reason

A bejegyzés trackback címe:

https://everlong.blog.hu/api/trackback/id/tr932457254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása