2010.11.05.
14:44

Írta: Városi Farkas

Örökkön (Everlong)

Helló

Már vártam rád

Örökkön

Ma éjjel

Belevetem magam

Ő pedig dalolt ki a vörösből, az elméből

Jöjj le

Csapjuk el az időt

Gyere le velem

Lassíts

Ahogy szeretted volna

Túlléptem magamon, így dalolt

Tűnődöm

Mikor együtt dúdolunk
Lehet e örökké ennyire igaz
Lesz e még valaha ennyire szép
Csak annyit kérek
Hogy megígérd
Sose hagyd abba, ha azt kérném

Fújd ki a levegőt

Hogy beszippantsalak

Bent tartsalak

És most

Tudom, hogy mindig is

Túlléptél magadon, daloltam

Tűnődöm
Mikor együtt dúdolunk
Lehet e örökké ennyire igaz
Lesz e még valaha ennyire szép
Csak annyit kérek
Hogy megígérd
Sose hagyd abba, ha azt kérném

 

 

1 komment

Címkék: everlong

A bejegyzés trackback címe:

https://everlong.blog.hu/api/trackback/id/tr972425879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spekk 2014.06.16. 16:21:16

ha én ezt egy kicsivel előbb olvasom
süti beállítások módosítása